lørdag den 6. november 2010

kærligheds note





1 kommentar:

  1. Hej Maria Palm
    Jeg beklager spørgsmålene til interviewet har været så længe undervejs, men nu er de klar. Angående spørgsmål 7, så har jeg fået det indtryk at du er flyttet til Paris via Gina Jaquelines blog? Hvis jeg har fået et forkert indtryk, så bare undlad at besvare spørgsmålet. Spørgsmålene er mere kommet til at om modelarbejde in generel end Copehagen Fashion Week, det håber jeg er okay.

    1. What does fashion means to you?

    2. What is the best part of being a model?

    3. What /who inspires your style?

    4. Which artist/singles are on your IPod right now?

    5. Your biggest modelling experience? A show, a shoot?

    6. You’ve recently moved to Paris, do you have a shop you can recommend?

    7. What do you do besides modelling?

    8. Do you have a beauty advice you want to share?

    Du må meget gerne sende svarene til dagmarb500@gmail.com og så vil interviewet være på bloggen snarest, hvor jeg også vil linke både til din Elite profil samt din blog, hvis du ønsker?

    Tusind tak fordi at du vil deltage i interviewet, jeg lover det nok skal blive godt :)

    xx,
    dagmar

    SvarSlet

Faste læsere